OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DLA DEWELOPERÓW – HOUSERESPONDER.PL

§1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejsze Ogólne Warunki określają zasady świadczenia przez DMS Group sp. z o.o. usług na rzecz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży lub wynajmu nowych nieruchomości, pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz innych usług, które mogą być przedmiotem obrotu w serwisie HouseResponder.pl.
  2. Osoby akceptujące Ogólne Warunki Świadczenia Usług dla Deweloperów zapewniają, iż są należycie umocowane do zawarcia w imieniu i na rzecz podmiotów, które reprezentują umowy na świadczenie usług przez DMS Group sp. z o.o. w zakresie Serwisu HouseResponder.pl.

§2.
DEFINICJE

  1. HouseResponder – serwis internetowy zwany dalej Serwisem, prowadzony przez DMS Group sp. z o.o. pod domeną HOUSERESPONDER.PL, w ramach, którego świadczone są Usługi na rzecz Użytkowników.
  2. DMS Group - DMS Group sp. z o.o. z siedzibą w ul. Pomorska 71/73 lok. 12, 25-343, (dalej: Spółka), wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000569283, NIP: 6572918943, REGON: 362127220. Zwana w dalszej części DMS Group Sp. z o.o. lub Spółka.
  3. Użytkownik - oznacza Użytkownika prywatnego lub Użytkownika profesjonalnego.
  4. Użytkownik prywatny – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Usług, która zaakceptowała regulamin Serwisu.
  5. Użytkownik profesjonalny - przedsiębiorca, osoba prawna, jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, których działalność zawodowa związana jest z rynkiem obrotu nieruchomościami, w szczególności deweloperzy. Użytkownik profesjonalny zobowiązany jest do rejestracji i uprzedniego zaakceptowania regulaminu Serwisu. Założenie konta w serwisie oraz zlecenie jego założenia doradcom serwisu HouseResponder jest równoznaczne z akceptacją Ogólnych Warunków Świadczenia Usług dla deweloperów oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez DMS Group sp. z o.o.
  6. Umowa – umowa zawierana przez Użytkownika oraz Spółką, na podstawie której Spółka zobowiązana jest świadczyć Usługę na rzecz Użytkownika.
  7. Usługa – usługa świadczona przez Spółkę na rzecz Użytkowników za pomocą Serwisu, polegająca na otrzymywaniu przez Użytkowników prywatnych Ofert i Powiadomień od Użytkowników profesjonalnych, umożliwiająca Użytkownikom prywatnym wyszukiwanie ogłoszeń Użytkowników profesjonalnych zamieszczonych w bazie systemu za pomocą wyszukiwarki HouseResponder oraz umożliwiająca nawiązanie kontaktu z Użytkownikami profesjonalnymi poprzez Serwis.
  8. Panel Użytkownika profesjonalnego – dostępne dla Użytkownika profesjonalnego konto w Serwisie umożliwiające prowadzenie oraz mierzenie efektywności działań reklamowych.
  9. Oferta – oferta sprzedaży mieszkania lub domu, wysłana do Użytkownika prywatnego na podany adres e-mail, nie stanowiąca oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, przesłana przez Użytkownika profesjonalnego, spełniająca wymagania określone przez Użytkownika.
  10. Powiadomienie – wiadomość e-mail lub sms wysłana przez Użytkownika profesjonalnego, której celem jest poinformowanie Użytkownika prywatnego o wydarzeniu, w szczególności dniach otwartych, promocjach, przedsprzedaży, organizowanym przez Użytkownika profesjonalnego.
  11. Ogłoszenie - czasowo udostępnione Użytkownikowi profesjonalnemu miejsce na stronie internetowej, umożliwiające sporządzenie przez niego wyłącznie pisemnej informacji o możliwości sprzedaży, zamieszczone samodzielnie lub przez złożenie zlecenie u doradców serwisu HouseResponder na założenia konta i zamieszczenia ogłoszeń, opublikowane na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach Świadczenia Usług dla Deweloperów.
  12. Wyszukiwarka HouseResponder – usługa stanowiąca integralną część systemu HouseResponder, aktywowana przez Użytkownika profesjonalnego w Panelu Użytkownika profesjonalnego na żądanie i za zgodą Użytkownika profesjonalnego, umożliwiająca Użytkownikom prywatnym przeglądanie ogłoszeń zamieszczonych w bazie systemu HouseResponder przez Użytkowników profesjonalnych oraz Użytkowników prywatnych.
  13. Cennik - ustalane przez DMS Group sp. z o.o. opłaty za wysyłanie Ofert oraz Powiadomień i prezentowanie Ogłoszeń w Wyszukiwarce HouseResponder uiszczane przez Użytkownika profesjonalnego na podstawie umowy zawieranej pomiędzy Spółką , a Użytkownikiem profesjonalnym.
  14. Kampania automatyczna - aktywowana przez Użytkownika profesjonalnego lub doradcę Serwisu na zlecenie Użytkownika profesjonalnego w Panelu Użytkownika profesjonalnego usługa polegająca na automatycznym prowadzeniu działań w Serwisie zgodnie z dokonanymi ustawieniami takimi jak m.in. częstotliwość oraz limit kwotowy dla realizowanych wysyłek z Ofertami.
  15. Ogólne Warunki – niniejsze Ogólne Warunki Świadczenia Usług Dla Deweloperów.

§3.
ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Usługa świadczona w ramach Serwisu HouseResponder polega na zapewnieniu Użytkownikom profesjonalnym możliwości bezpłatnego, czasowego przechowywania Ogłoszeń na serwerze oraz ich płatnego wysyłania lub odpłatnego udostępniania w Wyszukiwarce HouseResponder Użytkownikom prywatnym w ramach świadczonych usług przez Serwis HouseResponder.
  2. Warunkiem umożliwiającym rozpoczęcie korzystanie z funkcjonalności Serwisu jest zamieszczenie przez Użytkownika profesjonalnego w bazie Serwisu co najmniej jednego Ogłoszenia wraz z co najmniej jednym zdjęciem dotyczącym przedmiotu Ogłoszenia za pomocą dostępnego formularza.
  3. Treść Ogłoszenia, w tym dołączonego do niego zdjęcia powinna być aktualna, w jasny sposób wskazywać na zamiar sprzedaży nieruchomości będącej przedmiotem tego Ogłoszenia, opisywać przedmiot Ogłoszenia w sposób dokładny, rzetelny, kompletny oraz niewprowadzający w błąd, w szczególności co do jego stanu prawnego i technicznego, a także parametrów związanych z ceną oraz lokalizacją.
  4. Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkownika profesjonalnego zdjęć innych niż zdjęcia nieruchomości będącej przedmiotem Ogłoszenia, w szczególności takich, których celem jest promocja firmy, marki, logo Użytkownika profesjonalnego lub podmiotu trzeciego.
  5. Niedopuszczalne jest zamieszczenie przez Użytkownika profesjonalnego, na zdjęciach przedstawiających nieruchomość, jakichkolwiek treści, oznaczeń lub innych informacji, w szczególności numerów telefonów i adresów stron www, z zastrzeżeniem zamieszczenia na zdjęciu przedstawiającym nieruchomość maksymalnie jednego oznaczenia Użytkownika profesjonalnego w postaci znaku wodnego. DMS Group sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do umieszczenia na zdjęciach dodanych przez Użytkownika profesjonalnego znaku wodnego zawierającego wskazanie nazwy Serwisu HouseResponder, celem zabezpieczenia przedmiotowego zdjęcia przed nieuprawnionym wykorzystywaniem go przez podmioty trzecie.
  6. Użytkownik profesjonalny zamieszczając zdjęcie oświadcza, że jest uprawniony do korzystania ze zdjęcia w celu publikacji go w Serwisie HouseResponder na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach.
  7. Ceny podawane w Ogłoszeniach powinny być wyrażone w kwotach brutto.
  8. Treść Ogłoszenia, w tym dołączonego do niego zdjęcia nie może naruszać przepisów prawa, praw osób trzecich, dobrych obyczajów oraz postanowień Ogólnych Warunków. Ogłoszenie nie może zawierać treści powszechnie uznanych za obraźliwe, noszących znamiona czynów nieuczciwej konkurencji, szkodzących wizerunkowi Serwisu HouseResponder lub wprowadzających w błąd (w tym niezgodnych z typem Ogłoszenia).
  9. Niedopuszczalne jest zamieszczenie przez Użytkownika profesjonalnego Ogłoszenia, które zawiera w swej treści propozycję zakupu (zamiast sprzedaży), istotne zaniżenie wartości przedmiotu sprzedaży bądź wysokości czynszu lub manipulację słowami kluczowymi. Ponadto zabronione jest zamieszczenie Ogłoszenia w niewłaściwej kategorii, a także zamieszczanie w tytule lub opisie Ogłoszenia adresów stron www, na których prowadzona jest podobna/konkurencyjna działalność do serwisu internetowego HouseResponder oraz zamieszczanie w tytule Ogłoszenia numeru telefonu kontaktowego.
  10. Użytkownik profesjonalny powinien podać w treści Ogłoszenia swoje dane teleadresowe.
  11. Dopuszczalne jest zamieszczenie jednego Ogłoszenia dotyczącego danej inwestycji deweloperskiej. Ta sama inwestycja deweloperska nie może być przedmiotem dwóch lub więcej Ogłoszeń Użytkownika profesjonalnego, w danym momencie. Jedno Ogłoszenie nie może dotyczyć więcej niż jednej inwestycji deweloperskiej.
  12. Korzystanie z Serwisu HouseResponder jest płatne na zasadzie Pre-Paid (bez abonamentu). Wysokość opłat za usługi świadczone na rzecz Użytkownika profesjonalnego przez DMS Group sp. z o.o. w Serwisie HouseResponder określa każdorazowo Cennik.
  13. Regulowanie opłat za  korzystanie z Serwisu HouseResponder odbywa się przelewem, kartą płatniczą lub innymi udostępnionymi w ramach Serwisu HouseResponder metodami.
  14. Dla rozpoczęcia świadczenia usługi przez HouseResponder niezbędne jest poprawne wypełnienie elektronicznego formularza dodawania Ogłoszenia, zgodnie z instrukcjami wskazanymi w formularzu.
  15. DMS Group sp. z o.o. uruchamia świadczenie usługi nie później niż w ciągu 24 godzin roboczych od wypełnienia formularza, o którym mowa w punkcie §3 pkt. 14.
  16. Wszystkie Ogłoszenia wraz ze zdjęciami oraz linkami do stron internetowych deweloperów/inwestycji są nieodpłatnie wyświetlane na interaktywnej mapie Serwisu przez cały okres ich przechowywania w bazie Serwisu.
  17. Serwis HouseResponder podejmuje starania zmierzające do publikacji Ogłoszeń równolegle także w innych mediach i w tym celu nawiązuje współpracę z partnerami, w szczególności wydawcami prasy oraz operatorami innych serwisów internetowych.

§4.
ZASADY KORZYSTANIA

  1. Korzystanie z Serwisu HouseResponder wymaga spełnienia przez Użytkownika profesjonalnego łącznie następujących warunków:
    a) poprawnej rejestracji Konta na stronie internetowej Serwisu HouseResponder,
    b) akceptacji treści Ogólnych Warunków Świadczenia Usług dla Deweloperów,
    c) pozytywnego wyniku weryfikacji danych Użytkownika profesjonalnego przez DMS Group sp. z o.o.
  2. Z chwilą zrealizowania przez Użytkownika profesjonalnego bądź podmiot działający w jego imieniu, warunków o których mowa w §4.pkt. 1, dochodzi do zawarcia Umowy pomiędzy Użytkownikiem profesjonalnym a DMS Group sp. z o.o., której przedmiotem jest świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie korzystania z Serwisu HouseResponder, na warunkach określonych w Ogólnych Warunkach.
  3. Zakładając Konto Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mail wiadomości systemowych oraz zawierających informacje o usługach Serwisu.
  4. Użytkownik profesjonalny może rejestrować więcej niż jedno Konto, za zgodą DMS Group sp. z o.o.
  5. Użytkownik profesjonalny jest zobowiązany do aktualizowania swoich danych teleadresowych, zawartych w ustawieniach Konta Użytkownika Profesjonalnego.
  6. Niedopuszczalne są działania Użytkownika profesjonalnego mogące utrudniać lub destabilizować działanie Serwisu HouseResponder.
  7. Wszelkie materiały, w tym elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów (tzw. layout), znaki towarowe oraz  inne informacje, dostępne na stronach internetowych Serwisu HouseResponder stanowią przedmiot praw wyłącznych DMS Group sp. z o.o.. Wskazane elementy stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawnej.
  8. Pobieranie lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie dostępnych w ramach Serwisu HouseResponder materiałów, w szczególności o których mowa w §4 pkt. 7  wymaga każdorazowo zgody DMS Group sp. z o.o. i nie może naruszać postanowień Regulaminu oraz powszechnie obowiązującego prawa, jak również nie może naruszać interesów DMS Group sp. z o.o.
  9. Każdorazowe uzyskanie dostępu do konta po dokonaniu rejestracji następuje z chwilą podania w oknie logowania adresu e-mail oraz hasła. Dostęp do konta Użytkownik profesjonalny uzyskuje po zalogowaniu (tj. podaniu adresu e-mail oraz hasła).
  10. DMS Group sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość usunięcia konta Użytkownika profesjonalnego, jeśli uzna, że wprowadzone treści są nieprawdziwe lub w jakikolwiek sposób godzą w wizerunek Spółki lub Serwisu.

§5.
OPŁATY ZA ŚWIADCZENIE USŁUG

  1. Z tytułu korzystania z Serwisu HouseResponder, DMS Group Sp. z o.o. pobiera od Użytkownika profesjonalnego wynagrodzenie w postaci opłaty za wysyłane do Użytkowników prywatnych Oferty lub Powiadomienia lub w przypadku kiedy Użytkownik profesjonalny aktywuje udostępnianie ogłoszeń w Wyszukiwarce HouseResponder, opłata pobierana jest za wysłanie oznaczonej Oferty lub jej odsłonę w Wyszukiwarce HouseResponder przez Użytkownika prywatnego w zależności, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze.
  2. Należność w postaci opłat za wysyłane Oferty, w momencie wysyłki Ofert do Użytkownika prywatnego zostaje każdorazowo przeniesiona do stanu środków zablokowanych na koncie Użytkownika profesjonalnego do chwili odsłony Oferty przez Użytkownika prywatnego, kiedy opłata za odsłoniętą Ofertę zostaje pobrana przez DMS Group Sp. z o.o.
  3. Opłata za korzystanie z Serwisu HouseResponder pobierana jest na zasadzie Pre-Paid, tzn. Użytkownik profesjonalny doładowuje swoje konto w Serwisie, dokonując przez system wpłaty na konto DMS Group Sp. z o.o. dowolną kwotę pieniężną, która po zaksięgowaniu na konto, jest w całości i bezterminowo* (za wyjątkiem pkt. 3a. i 3b. niniejszego regulaminu) dostępna w serwisie do wykorzystania na wysyłanie Ofert i Powiadomień, prezentowanie Ofert w wyszukiwarce HouseResponder oraz do dokonywania płatności za inne usługi świadczone przez DMS Group Sp. z o.o.
    a) Konto Użytkownika profesjonalnego, do którego przez okres 365 dni licząc od dnia rejestracji lub ostatniego logowania, Użytkownik profesjonalny nie dokona logowania zostanie po tym czasie automatycznie usunięte przez system HouseResponder, a kwota pozostała na koncie Użytkownika profesjonalnego zostanie przekazana na rzecz DMS Group Sp. z o.o.
    b) DMS Group Sp. z o.o. ma prawo usunąć z systemu konto Użytkownika profesjonalnego, którego działania są niezgodne z zasadami współpracy określonymi w niniejszym Regulaminie lub którego działania mogą celowo wprowadzać w błąd Użytkowników prywatnych systemu HouseResponder. W takim przypadku kwota pozostała na koncie Użytkownika profesjonalnego w systemie HouseResponder zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Użytkownika profesjonalnego.
  4. Kwota wpłacona na konto Serwisu przez Użytkownika profesjonalnego, za wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt. 3a. nie podlega zwrotowi.
  5. Opłata za wysłanie Ofert oraz Powiadomień, a także za prezentowanie ogłoszeń w Wyszukiwarce HouseResponder, pobierana jest zgodnie z aktualnym Cennikiem i jest zawsze widoczna na Koncie Użytkownika profesjonalnego oraz dodatkowo wyświetlana przed wysłaniem Oferty lub Powiadomienia, przed aktywacją kampanii automatycznej oraz przed aktywacją Wyszukiwarki HouseResponder.

    Jeżeli Użytkownik profesjonalny nie wysyła Ofert oraz Powiadomień opłaty za prezentowanie Ogłoszeń w Serwisie nie będą naliczane.
  6. Opłaty za Oferty wysyłane ale nieodsłonięte przez Użytkownika prywatnego, które zostały przeniesione do stanu środków zablokowanych na koncie Użytkownika profesjonalnego, w momencie likwidacji konta Użytkownika prywatnego są zwracane do stanu środków dostępnych w systemie HouseResponder na koncie Użytkownika profesjonalnego do prowadzenia działań marketingowych. Opłaty za Oferty wysłane do Użytkownika prywatnego, jednak usunięte przez Użytkownika profesjonalnego przed odsłonięciem Ofert przez Użytkownik prywatnego są pobierane przez DMS Group Sp. z o.o. tak jakby Użytkownik dokonał odsłony Oferty.
  7. Opłata nalicza się każdorazowo po wysłaniu wiadomości, a jej wysokość zależy od liczby wysłanych Ofert i Powiadomień, z zastrzeżeniem, że wyliczona kwota zostanie obniżona o zniżki przysługujące Użytkownikowi profesjonalnemu zgodnie z warunkami zawartej Umowy.
  8. Jeśli Użytkownik profesjonalny aktywuje prezentowanie ogłoszeń w Wyszukiwarce HouseResponder, opłata naliczana jest za każdą odsłonę oferty przez unikalnego Użytkownika prywatnego, przy czym oferty wcześniej wysłane do Użytkownika prywatnego nie są dla tego Użytkownika widoczne w Wyszukiwarce HouseResponder, a oferty odsłonięte przez Użytkownika prywatnego w Wyszukiwarce HouseResponder nie są do tego użytkownika wysyłane jako dopasowane. Od wyliczonych kwot za odsłony w Wyszukiwarce Użytkownikowi profesjonalnemu przysługują zniżki zgodnie z warunkami zawartej Umowy.
  9. Użytkownik profesjonalny może zlecić automatyczne wysyłanie Ofert/uruchomienie kampanii administratorowi Serwisu HouseResponder. Aby zlecić automatyczne wysyłanie Ofert wymagane jest przesłanie przez Użytkownika profesjonalnego lub osobę upoważnioną z firmowego adresu e-mail Użytkownika profesjonalnego zlecenia aktywowania automatycznego wysyłanie Ofert, podając w treści zlecenia odstęp czasowy (7, 14, 30) dni oraz limit kwotowy dla danego odstępu czasowego. Zlecenie należy przesłać na adres biuro@dmsgroup.pl.
  10. W przypadku kiedy Użytkownik profesjonalny posiada w systemie aktywne Automatyczne wysyłanie Ofert, zmiana ceny świadczenia Usług w Serwisie powyżej cen ustawionych i zaakceptowanych przez Użytkownika profesjonalnego w momencie aktywacji Automatycznego wysyłania Ofert powoduje zatrzymanie Automatycznego wysyłania Ofert oraz powiadomienie Użytkownika profesjonalnego o zmianach cen i ich nowych wysokościach. Wznowienie Automatycznego wysyłania Ofert wymaga zatwierdzenia cen przez Użytkownika profesjonalnego. Automatyczne wysyłanie Ofert, które zostało zatrzymane przez wzrost cen i nie zostało wyłączone przez Użytkownika profesjonalnego zostanie samoistnie wznowione w przypadku zmiany ceny świadczenia Usług w serwisie poniżej lub równej ceny zaakceptowanej przez Użytkownika profesjonalnego.
  11. W przypadku kiedy Użytkownik profesjonalny posiada w systemie aktywne Prezentowanie Ofert w Wyszukiwarce, zmiana ceny świadczenia Usług w Serwisie powyżej cen ustawionych i zaakceptowanych przez Użytkownika profesjonalnego w momencie aktywacji Prezentowania Ofert w Wyszukiwarce powoduje zatrzymanie Prezentowania Ofert w Wyszukiwarce oraz powiadomienie Użytkownika profesjonalnego o zmianach cen i ich nowych wysokościach. Wznowienie Prezentowania Ofert w Wyszukiwarce wymaga zatwierdzenia cen przez Użytkownika profesjonalnego. Prezentowanie Ofert w Wyszukiwarce, które zostało zatrzymane przez wzrost cen i nie zostało wyłączone przez Użytkownika profesjonalnego zostanie samoistnie wznowione w przypadku zmiany ceny świadczenia Usług w serwisie poniżej lub równej ceny zaakceptowanej przez Użytkownika profesjonalnego.
  12. Do kwot wynagrodzenia DMS Group Sp. z o.o. dolicza należną stawkę podatku od towarów i usług.
  13. DMS Group sp. z o.o. z tytułu usług świadczonych w Serwisie HouseResponder wystawia Użytkownikowi Profesjonalnemu faktury VAT. Faktury przesyłane są do Użytkownika profesjonalnego w formie elektronicznej na podany w procesie rejestracji adres e-mail oraz udostępniane po zalogowaniu na Koncie Użytkownika w zakładce Rozliczenia, w sposób umożliwiający pobranie ich do systemu informatycznego Użytkownika profesjonalnego.
  14. Akceptacja Ogólnych Warunków Świadczenia Usług dla Deweloperów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wystawianie faktur drogą elektroniczną.
  15. Dla zapewnienia integralności treści faktur VAT, w rozumieniu odrębnych przepisów, faktury udostępniane w formie elektronicznej będą generowane jako pliki w formacie PDF (Portable Document Format), zabezpieczone w sposób uniemożliwiający zmianę danych faktury, w szczególności:
    a) edycję treści dokumentu,
    b) komentowanie,
    c) wypełnianie lub podpisywanie pól komentarza,
    d) kopiowanie zawartości dokumentu,
    e) wydzielenie stron.
  16. DMS Group Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość stosowania dodatkowych rozwiązań technicznych lub organizacyjnych ponad wskazane powyżej, mających na celu zapewnienie autentyczności pochodzenia oraz integralności treści faktur udostępnianych w formie elektronicznej.

§6.
ZINTEGROWANE KONTO PŁATNOŚCI W SYSTEMIE HOUSERESPONDER

  1. Konto płatności w systemie HouseResponder umożliwia deweloperom regulowanie płatności za korzystanie z innych projetków DMS Group sp. z o.o.
  2. Regulowanie płatności za korzystanie z innych projektów DMS Group sp. z o.o. poprzez zintegrowane konto płatności w systemie HouseResponder odbywa się po aktywacji usługi innego projektu wyłącznie na żądanie dewelopera.
  3. Deweloper może zgłosić żądanie aktywacji usługi w innym projekcie poprzez swój panel dewelopera w systemie HouseResponder lub poprzez kontakt bezpośredni z przedstawicielem DMS Group sp. z o.o.
  4. Aktywując usługę innego projektu deweloper akceptuje Regulamin świadczenia usług i Cennik danego projektu.
  5. Korzystanie z innych projektów oraz wysokość opłat za świadczone przez te projekty usługi odbywa się zgodnie Regulaminem świadczenia usług oraz Cennikiem dla danego projektu.
  6. Deweloeper rozliczający się poprzez zintegrowany system płatności jest informowany z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem o planowanych zmianach w Cennikach innych projektów poprzez wiadomość e-mail wysyłaną na adres rejestracyjny dewelopera w systemie HouseResponder oraz po zalogowaniu do swojego panelu dewelopera w systemie HouseResponder.
  7. Deweloper może w dowolnym czasie zrezygnować z korzystania z innych projektów poprzez dezaktywację usługi w swoim panelu dewelopera lub poprzez kontakt bezpośredni z przedstawicielem DMS Group sp. z o.o.
  8. Brak rezygnacji z korzystania z innego projektu w ciągu 30 dni po otrzymaniu informacji o zmianie Cennika oznacza, że deweloper akceptuje nowe ceny.

§7.
ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Użytkownik profesjonalny jest odpowiedzialny za to aby, zamieszczane przez niego Ogłoszenie nie naruszało przepisów prawa oraz zasad określonych w Ogólnych Warunkach. Użytkownik profesjonalny jest odpowiedzialny za zgodność treści Ogłoszenia ze stanem faktycznym i prawnym.
  2. Zakres odpowiedzialności DMS Group Sp. z o.o. z tytułu niewykonania lub nieprawidłowego wykonania usług ograniczony jest do wysokości opłaty związanej z daną usługą i faktycznie poniesionej przez Użytkownika profesjonalnego.
  3. DMS Group Sp. z o.o., w celu zwiększenia skuteczności ogłoszenia, ma prawo do edycji i uzupełnienia parametrów ogłoszenia.
  4. DMS Group Sp. z o.o. ma prawo do edycji lub usunięcia zamieszczonego Ogłoszenia, w tym dołączonego do niego zdjęcia, jeżeli zawiera ono treści powszechnie uznane za obraźliwe, obelżywe, noszące znamiona czynów nieuczciwej konkurencji, naruszające prawa autorskie innych osób, szkodzące wizerunkowi Serwisu HouseResponder, wprowadzające w błąd lub gdy zawiera inne treści niezgodne z Ogólnymi Warunkami Świadczenia Usług dla Deweloperów. W przypadku, gdy Użytkownik profesjonalny uporczywie narusza postanowienia Ogólnych Warunków Świadczenia Usług dla Deweloperów, DMS Group Sp. z o.o. może zawiesić na czas określony lub nieokreślony Konto Użytkownika profesjonalnego.

§8.
ROZWIĄZANIE UMOWY

  1. Użytkownik profesjonalny może w każdym czasie rozwiązać umowę z DMS Group Sp. z o.o. (dotyczącą określonego Konta) poprzez złożenie oświadczenie o rozwiązaniu umowy, a następnie potwierdzenie wprowadzonych danych – nazwy (loginu) oraz imienia i nazwiska osoby wypowiadającej.
  2. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od dnia, w którym DMS Group Sp. z o.o. otrzymało oświadczenie o rozwiązaniu umowy od Użytkownika profesjonalnego.
  3. Kwota jaka zostanie na koncie Użytkownika profesjonalnego w momencie rozwiązania umowy nie podlega zwrotowi.
  4. DMS Group Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania świadczenia usług w ramach Serwisu HouseResponder lub natychmiastowego rozwiązania umowy z Użytkownikiem profesjonalnym, który narusza postanowienia niniejszych Ogólnych Warunków Świadczenia Usług dla Deweloperów. Kwota jaka zostanie na koncie Użytkownika profesjonalnego w momencie rozwiązania umowy z winy Użytkownika Profesjonalnego nie podlega zwrotowi.

§9.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Użytkownik profesjonalny ma prawo zgłaszać reklamacje nierzetelnego wykonania przez DMS Group Sp. z o.o. usług w trakcie obowiązującej strony Umowy oraz w terminie 7 dni od daty zakończenia współpracy.
  2. Reklamacje będą zgłaszane DMS Group Sp. z o.o. za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie http://HouseResponder.pl/kontakt lub pisemnie na adres siedziby DMS Group Sp. z o.o. ul. Pomorska 71/73 lok. 12, 25-343 Kielce
  3. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni.
  4. Użytkownik profesjonalny zostanie poinformowany pisemnie za pośrednictwem wiadomości e-mail o sposobie załatwienia sprawy.

§10.
ZMIANY OGÓLNYCH WARUNKÓW ŚWIADCZENIA USŁUG DLA DEWELOPERÓW

  1. Ogólne Warunki Świadczenie Usług dla Deweloperów mogą zostać zmienione przez DMS Group Sp. z o.o. w każdym czasie.
  2. DMS Group Sp. z o.o. zobowiązuje się do poinformowania Użytkownika profesjonalnego o planowanych zmianach, ich zakresie oraz terminie ich wprowadzenia poprzez przesłanie wiadomości drogą elektroniczną na adres e-mail Użytkownika profesjonalnego oraz udostępnienie informacji na stronie internetowej serwisu.
  3. Zmiany Ogólnych Warunków wchodzą w życie nie wcześniej niż w ciągu 7 dni licząc od daty ich udostępnienia na stronie internetowej oraz poinformowania drogą elektroniczną Użytkowników Profesjonalnych
  4. Zmiany Cennika dotyczące kosztu wysyłanych wiadomości oraz prezentacji Ogłoszeń w Wyszukiwarce HouseResponder wchodzą w życie z dniem dokonania zmiany, z zastrzeżeniem, że Użytkownik profesjonalny zostanie o nich poinformowany po zalogowaniu na Konto w Serwisie oraz przed wysłaniem Oferty lub Powiadomienia.
  5. Za akceptację zmian uważa się wysłanie Oferty lub Powiadomienia według nowego Cennika, zaakceptowanie zmian poprzez wznowienie przez biuro nieruchomości, trwającej przed zmianą cen, kampanii automatycznej oraz aktywację/wznowienie prezentowania Ogłoszeń w Wyszukiwarce HouseResponder.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej